Drodzy Klienci,
Celem otrzymania naszego wsparcia i GWARANCJI oraz uniknięcia potencjalnych problemów, zalecamy zakup naszych produktów wyłącznie u autoryzowanych sprzedawców FreedConn – niezależnie od tego, czy sprzedawca ma sklep w Twojej okolicy, czy sprzedaje przez swoją stronę internetową. Handlowe platformy internetowe takie jak Amazon czy internetowy serwis aukcyjny np. eBay nie należą do resellerów autoryzowanych przez Freedconn, a kupując nasze produkty u nich, robisz to na własne ryzyko.
FreedConn dąży do zapewnienia jak najwyższej jakości produktów i doskonałej obsługi klienta. Dobieramy sprzedawców tak, aby podzielali tę wizję. Kupując produkty z nieautoryzowanych źródeł sprzedaży, możesz paść ofiarą oszustwa nieświadomie nabywając podrobione lub wadliwe towary bez jakiejkolwiek gwarancji.
Zależy nam aby do rąk naszych klientów trafiały oryginalne produkty, dlatego też każdy produkt dostarczany przez nas do sieci sprzedaży posiada polską instrukcję obsługi, oznakowania CE itp.

SERWIS, NAPRAWY i POMOC TECHNICZNA

Serwis produktów FreedConn świadczy w Polsce wyłącznie dystrybutor:
PHU DEMO Mirosław Bastek
ul. Dorodna 35A
03-195 Warszawa
Mają Państwo do wyboru dwie opcje realizacji serwisu:
  1. W punkcie gdzie zakupili Państwo urządzenia (urządzenia za pośrednictwem sprzedawcy trafiają do naszego serwisu)
  2. Bezpośrednio w serwisie dystrybutora PHU DEMO.
Aby uzyskać usługę serwisową wykonaj kolejne kroki:
Krok 1 – Samodzielna diagnostyka
  1. Sprawdź, czy urządzenie jest naładowane /podłączone do gniazda sieci elektrycznej.
  2. Rozłącz i połącz ponownie wszystkie kable.
  3. Wykonaj diagnostykę zgodnie z instrukcją dołączoną do urządzenia.
Krok 2 – Kontakt z serwisem FreedConn. Przed zadzwonieniem do nas (lub przed wysłaniem wiadomości) przygotuj:
  • nazwę produktu i model,
  • konfigurację sprzętu i oprogramowania,
  • wszystkie komunikaty o błędach,
  • dowód zakupu, na przykład fakturę lub paragon.
  • pełne informacje o zaobserwowanej nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu
Następnie skontaktuj się z nami:
  • kontakt@freedconn.pl
  • tel. 22 814 52 16 ( kontakt pn-pt 10:00-18:00)
Krok 3 – Przesłanie sprzętu do naprawy
  • Jeśli pracownik serwisu nie pomoże Ci zdalnie w rozwiązaniu problemu, napisz do nas e-maila z prośbą o wysłanie formularza RMA. W odpowiedzi dostaniesz gotowy plik.
  • Do sprzętu zakwalifikowanego do naprawy gwarancyjnej dołącz koniecznie gwarancję oraz kopię dowodu zakupu.
  • Sprzęt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie producenta lub inne opakowanie zastępcze, gwarantujące bezpieczny transport urządzenia.
  • Serwis nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu wynikające z wadliwego zapakowania.
  • Sprzęt z wypełnionym formularzem RMA należy dostarczyć do serwisu osobiście, przesyłką pocztową albo kurierską – na własny koszt na adres: PHU DEMO, ul. Dorodna 35A, 03-195 Warszawa.
  • W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie odesłany na koszt serwisu (na adres w Polsce). W przypadku napraw nie objętych gwarancją transport sprzętu w obie strony pokrywa klient.
  • Pamiętaj, że nadanie numeru RMA nie jest jednoznaczne z uznaniem gwarancji.